tisdag 31 augusti 2010

som vanligt är updateringen kass här men sånt får man leva med när man går i skolan från 8 till 4 två dagar i veckan sen typ 8 till tre dem andra utan onsdag då men då är det plugg som gäller för hela slanten, men känns bra att veta vad vi har fram till v. 45 så man kan planera. Men nu är det dags att sjunka ner i franska glosorna som jag ej börjat plugga på en. och dem är till i morgon men men sånt är livet satsar ändå inte högt i nåt språk så. Men utöver skolan så går dressyr träningarna toppen, tävlade i hälgen och säger bara det att träningen äntligen gav resultat. vi kom tre och tog vår första placering och vet ni vad det var min hat domare som dömde men denna gång var det inga 46 procent och en sista plats som gällde utan 60.72% och en tredje plats, vi fick en gul rosett, svarta lindor och en plaket. I andra klassen gick det minst lika bra men domaren där var hårdare än i första så dem som brukar liga runt 65 red på 59 och jag som brukar ligga runt 57 red på dryggt 57% och var 4 poäng från placering så sjukt nöjd med min helg, laget kom desvärre på en 6 plats av totalt 10 men vi tar dem nästa gång. Har ej hopptränat på länge nu och kommer inte hoppträna på de två veckor som kommer eftersom det är tävling för mia som gäller hoppas på att det går kanon för dem. Men vi hörs när jag får tid. Men nu måste jag sjunka ner i franska glosorna, men vi hörs i allafall efter helgen med resultat och bilder ev film. KRAM ERAN JONNA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar