måndag 31 maj 2010

sorry för kass updatering:( Helgen har varit bra i lördags var det först va hemma, sen ner till centrum och kolla lite där fanns typ inget sen hem och fixa mig, sen till gårdeby och fira kusinen var as trött efter så somna typ direkt, i går så var jag på horse showen från kvart i 8 till 5 snen till stallet och rida underbara princessan sen hem och käka. Efter det somnade jag typ dirr var as trött. Dagen kan man väl säga var as soft. Först bussen till skolan, kom försent missa första bussen med 2 min för jag glömde busskortet, sen ha ph och basgrupp. Efter det jobba med tema redovisningen, sen käka och ta bussen hem. softa lite sen ta cykeln till stallet och rida galen ponny:) sen hem och plugga nu ska jag plugga lite till sen se på TV. Hörs i morgon<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar